גנץ הודיע שלא ישתתף בדיון בנושא הגיוס: "דיוני סרק"

חדשות קול חי No Comments on גנץ הודיע שלא ישתתף בדיון בנושא הגיוס: "דיוני סרק"

גנץ הודיע לנתניהו שלא ישתתף בדיון על משבר חוק הגיוס הערב: "זו עת למעשים ולא לדיוני סרק. המחנה הממלכתי תהיה שותפה לכל דיון או מהלך שיקדם מתווה באופן אמיתי – ולא תהיה שותפה לתרגילים וקומבינות על חשבון צורכי הביטחון של המדינה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפלגת כחול לבן מפרסמת הודעה בה היא מעדכנת על אי השתתפותם בדיונים על חוק הגיוס ומאשימה את הליכוד ב"תרגילים וקומבינות על חשבון צורכי הביטחון של המדינה".

ע"פ ההודעה: "במהלך השבועות האחרונים, הוצגו לנציגי הסיעות השונות החברות בממשלת החירום וגורמי המקצוע הרלבנטיים, עקרונות "מתווה שירות ישראלי" של השרים בני גנץ וגדי איזנקוט. עד כה, לא הובעה כל הסכמה או נכונות לקיים דיון מקצועי בכדי להביא לקידום המתווה ולא הוצגה כל חלופה אחרת".

עוד נאמר בהודעה: "השר גנץ, הודיע הבוקר לראש הממשלה, כי זו עת למעשים ולא לדיוני סרק שמתכנסים מהרגע להרגע, ללא מצע ברור, ללא תוכן, ומבלי שגורמי המקצוע עיבדו וגיבשו פתרונות והצעות קונקרטיות. לפיכך, הוצע ללשכת ראש הממשלה כבר אתמול, לקיים דיון מקצועי בכדי לראות אם יש בסיס לקידום קבלת החלטות על ידי ראש הממשלה והשרים. הצעה זו לא התקבלה עד כה".

לדבריהם: "הציבור הישראלי כולו מסתכל על ההנהגה, מצפה ממנה שתביא להרחבת שורות המשרתים, שתאפשר לצה"ל לעמוד במשימתו. המחנה הממלכתי תמיד תהיה בעד הגעה להסכמות רחבות – אבל רק אם הן יביאו לפתרון אמיתי. הן בטווח הזמן המיידי, באופן שיקל על העומס של המשרתים, והן בטווח הרחוק, באופן שיחזק את צה"ל, ארגוני הביטחון, החירום והחברה. המחנה הממלכתי תהיה שותפה לכל דיון או מהלך שיקדם מתווה כזה באופן אמיתי – היא לא תהיה שותפה לתרגילים וקומבינות על חשבון צורכי הביטחון של המדינה".



0 תגובות